Статистика
Барлыгы онлайн: 1 Кунаклар: 1 Кулланучылар: 0
|
Язмалар каталогы
Всего материалов в каталоге: 10 Показано материалов: 1-10 |
|
Олимпиадага әзерләнү өчен ярдәмлек: татар әдәбияты күчереп алу |
Рус мәктәпләрендә укучы татар балаларының ана теленнән белем, осталык һәм күнекмәләрен бәяләү нормалары күчереп алу |
Рус мәктәбенең 9 нчы сыйныфында укучы татар балалары өчен татар әдәбиятыннан имтихан сораулары күчереп алырга |
Беренче бүлек. Татар теле турында гомуми мәгълүмат
Икенче бүлек. Күнегүләр. Биремнәр
Фонетика.
Орфография.
Лексикология
Сүзьясалышы
Морфология
Синтаксис һәм пунктуация.
Текстлар
Өченче
бүлек. Теоретик материалны кабатлау өчен сораулар
Контроль тестлар
Дүртенче бүлек.
Сөйләм
телен үстерү
Сөйләм
этикеты формалары
Бишенче
бүлек. Татар теле - таблицаларда
|
____” __________, 200__ ел ТЕМА:........................................................................................................................................................ МАКСАТ:................................................................................................................................................... ҖИҺАЗЛАУ, МАТЕРИАЛ ....................................................................................................................... Дәрес барышы: 1. Оештыру өлеше: 1) Укучыларның дәрескә әзерлекләрен тикшерү. 2) Китап-дәфтәрләрне барлау. 3) Дәрес максатын хәбәр итү. 2. ЯҢА БЕЛЕМ ҺӘМ КҮНЕКМӘЛӘР БУЛДЫРУ ......................................................................................................................................................................................................... 3. БЕЛЕМ ҺӘМ КҮНЕКМӘЛӘРНЕ НЫГЫТУ: ................................................................................................................................................................................................................ 4. Йомгаклау: 1) Сорауларга җавап бирү: 2) Өй эше бирү:.......................................................................................................................................................................................... 3) Укучыларның белемнәрен бәяләү.
|
|
|